Yrittämisestähän saa aina pelkkää plussaa?

Minä taistelin, koetin, yritin todella olla romanttinen. Tietysti se voi olla vaikeaa hieltä tuoksahtavassa Rammstein-paidassa, jota koristavat suklaajäätelötahrat sekä sipsinmuruset. Mutta minä ajattelinkin olla vaatimaton. Eihän pinnalla pitäisi olla väliä, vaan sisällöllä. Suklaatahrat paidassa voikin olla merkki huolettomuudesta ja siitä, että yhtä hyvin ne tahrat voisivat sijaita paljaalla iholla jonkun silmien lähellä, lähettyvillä. Sopivan tunnelman luomiseksi sytytin kynttilän sekä asettelin sen kauniiseen lyhtyyn. Lojuvat tavarat sekä erittäin mahdollisten pölypallojen syttyminen tuleen ei rikkonut vaaleanpunaista kuplaani. Minun olisi täytynyt pysyä siinä vaatimattomuudessa ja olla luottamatta liikaa itseeni. Löysin lisää kynttilöitä ja tulitikkuja,  kuulkaa, tulitikkuja loputtomiin! Olin niin innoissani, että tulitikun syttyminenkin oli maailman hitain tapahtuma. Sauhuava tulitikku putosi siis lattialle tehden siihen mustan läikän ja minun romanttinen iltani itseni kanssa päättyi. Ensimmäisenä huolestuin levyistäni, ne minä heittäisin turvaan välittömästi tulipalon yllättäessä. Sitten havahduin siihen, että minua saattaisi vituttaa enemmän se, että joutuisin myymään jokaisen levyni saadakseni tulipalon aiheuttamat vahingot korvattua.

Maailma on todella turvaton paikka.

Varsinkin yksinäiselle.